Loppuvuonna 2016 toteutettuun Sanaston asiakaskyselyyn vastasi 1445 henkilöä (vastausprosentti noin 23 %). Kyselyssä selvisi, että asiakkaiden tyytyväisyys Sanaston toimintaan ja palveluihin on kasvanut vuodesta 2015. Peräti 93 % vastanneista kertoi olevansa Sanaston palveluihin tyytyväinen. Suurin osa vastaajista piti Sanastoa hyvämaineisena, helposti lähestyttävänä ja asiantuntevana.
Tekijänoikeuksien ja tekijänoikeusjärjestön merkitys korostui kyselyssä. Lähes jokainen vastaaja (95,4 %) katsoi, että tekijänoikeus on tärkeä omalle luovalle työlle. Samoin Sanasto järjestönä koettiin merkitykselliseksi, ja vastaajista 92,9 % piti Sanastoa tekijälle tärkeitä asioita edistävänä järjestönä.
Kiitämme lämpimästi kaikkia kyselyyn osallistuneita! Mikäli Sinulla on kysyttävää Sanaston asiakkuudesta tai haluat antaa meille palautetta toiminnastamme, älä epäröi ottaa yhteyttä. Autamme mielellämme!